5.7 V8 Hemi koos eTorque kerge hübriidtehnoloogiaga ühendavad jõudlust ja tõhusust parandavad süsteemid tõstes väändemomenti 176 Nm ja suurendades haagise vedamise võimekust, seejuures tegemata allahindlust hobujõudude arvelt. Lisaks vähenenevad 10% kütusekulu ja CO2 näitajad. eTorque asendab traditsioonilise generaatori 48-voldise akuga. eTorque on saadaval koos start-stopp süsteemiga. Lisaks on võimalik paigaldada LPG gaasisüsteem.
Ram 1500 on saadaval uuendatud 3.0V6 EcoDiesel mootoriga, tulemuseks on märkimisväärselt vaikne, uskumatult võimekas ja tõhus tööhobune, mille tehnilised näitajad on oma klassi parimad. Uus mootor pakub oma 260hj võimsuse ja 651Nm pöördemomendiga 0-100km/h kiirenduseks 8 sekundit. Keskmiseks kütusekuluks on 9 liitrit sajale.
Võimsaim mootor, mis on kunagi otse tehases pikapile paigaldatud. Saadaval ainult äsja turule toodud Ram 1500 TRX`il. Numbrid on muljetavaldavad: 702 hj, väändemoment 881 Nm ja 0-100 km/h 4,5 sekundiga.
Tegemist on suure kastikaga, mille kandevõimeks on N1 kategooriale lubatud maksimaalselt 3500 kg. Haagise vedamine on lihtne, nii et teil on võimalus vedada mida vaja ja kuhu vaja.
Ainulaadne ja atraktiivne omas klassis. Võimalik on auto kliirensit muuta manuaalselt mitmel tasandil, kuid seda muudetakse ka maanteel automaatselt, et vähendada sõiduki tuuletakistust ja suurendada võimekust. Parandab sõidumugavust, juhitavust ja kergendab kauba laadimist.