Ametlik esindus Eestis

American Beauty OÜ
Läike põik 1a
75312 Rae vald
www.american.ee

Mootor

Musklis kastika kapoti all peitub ülelaadmisega 6,2-liitrine V8 Hemi mootor. TRX`il kasutatakse kõigile teadatuntud Hellcati mootorit, millel on võimsust 702 hobujõudu. TRX kiirendab 0-100 km/h 4,5 sekundiga ja veerandmiili on suuteline läbima kõigest 12,3 sekundiga, mis teeb temast kõige kiirema tehasekastika.

Vedrustus

TRX on varustatud uuendusliku kõrgetasemelise Bilstein® Black Hawk® e² vedrustussüsteemiga, mida pole varem tavatootmises maasturitele pakutud. Patenteeritud juhtalgoritm on loodud TRX`i ekstreemsete sõiduvajaduste järgi, mis jälgib sõiduki andureid ja kohandub pidevalt kiiruse, gaasiasendi, pidurdusmomendi, roolinurga ja muuga tagades parima juhitavuse nii maanteel kui ka maastikul.

8 erinevat sõidurežiimi

TRX`il on kaheksa erinevat sõidurežiimi tänu millele kohaneb sõiduk vastavalt teeoludele, olgu selleks sõit maanteel või maastikul ekstreemsetes oludes. Valikus on erinevaid režiime nagu näiteks sportlik, lumi, pori, liiv jne. Sportrežiimiga on käiguvahetus kiirem, vedrustus jäigem, 30/70 pöördemomendi jaotus ja sportlikult häälestatud stabiilsuskontroll annavad TRX-ile optimaalse jõudlusega seadistuse kõvakattega pinnasel.  Lumerežiimiga on võimalik kiirendada ka libedal teel kiiresti ja turvaliselt. TRX kasutab esialgset 45/55-pöördemomendi jaotust ja haldab mootori hobujõude optimaalseks Launch Control`i abil nii lumel kui ka jääl.

Interjöör

TRX`i ruumikas interjööris kohtuvad premium viimistlusmaterjalid, sportlikud lahendused, ootamatu luksus ja uusimad tehnoloogiad. Ram`ile kohaselt ei puudu ka TRX`i salongist suur 12-tolline puutetundlik ekraan ja täisdigitaalne värviline näidikute paneel. Keskkonsool pakub rohkelt hoiustamisvõimalusi, juhtmevaba laadimisvõimalust ja tuleb korraliku mehise vanakooli käigukangiga.

Harman Kardon audiosüsteem

TRX`is pakub muusikalist elamust 900-vatine Harman Kardon audiosüsteem koos 19 kõlariga.

Käiguvahetuslabad

Esimene Ram kastikas, millel on sportlikkusele orienteeritud rool koos alumiiniumist käiguvahetuslabadega, et käiguvahetus oleks teile sobivam, täpsem ja mugavam.

KÜTUSEKULU:

linnas 23,5 l/100km, maanteel 17,0 l/100km, kesmine 21,0 l/100km / CO₂ 506 g/km